Prosadit se v dnešní době s novým a neotřelým podnikatelským záměrem může být velmi náročné. Přeci jenom už naskakujete do rozjetého vlaku v čele s jasnými favority. Mnoho začínajících firem se jen málo věnuje reklamnímu marketingu, což může být jedna ze základních chyb, která zapříčiní rychlý pád firmy. Je tedy výhodnější spolehnout se na freelancera nebo dát přednost reklamní agentuře či grafickému studiu?
- Finance
Vše se odvíjí od celkového budgetu firmy. A nebudeme si nic nalhávat, finanční prostředky, které je možné investovat do reklamy, asi z počátku nebudou zrovna největší. Najmutí freelancera je tedy dobrou volbou. Postará se o tvorbu webových stránek, možná zastane i kontent na sociálních sítí a zajistí vám slušnou prezentaci firmy alespoň v jejich počátcích. S postupným rozvojem a větší potřebou marketingových služeb se však vyplatí investovat do kvalitní reklamní agentury. Vyzkoušet můžete i grafické studio Svitavy, které vám pomůže s tvorbou produktových fotografií a designem nejenom vašich webových stránek.
Reklamní agentury rozhodně nepatří k těm nejlevnějším. Je to pochopitelné, cena za služby se odvíjí od finanční náročnosti agentury, která mimo jiné zahrnuje pronajímání prostor či platy hned několika zaměstnanců. Ne vždy je proto výhodné si vše obstarávat na vlastní pěst. Raději propagaci firmy přenechte odborníkům a vy se věnujte samotnému záměru podnikání.
- Kreativita
Kreativnější příspěvky na sociálních sítích mají zpravidla i vyšší sledovanost. Zkrátka pokud dokážete zaujmout širší spektrum lidí, máte vyhráno. Reklamní agentury mají ve svém portfoliu takto smýšlejících lidí hned několik. I se základním konceptem tak dokáží vytvořit marketingovou kampaň, jejíž odezva na sebe nenechá dlouho čekat. Copywriteři, designéři, produktový fotografové…ti všichni se postarají o vaší dokonalou prezentaci.